مذهبی-حجاب

مذهبی-حجاب

مطالب،احادیث وعکس درمورد حجاب وموارد دیگر
مذهبی-حجاب

مذهبی-حجاب

مطالب،احادیث وعکس درمورد حجاب وموارد دیگر

چادرم باشد مرا معیار ایمان و شرف

چادرم باشد مرا معیار ایمان و شرف


همچو مروارید زیبایم درون یک صدف


دید نامحرم نیفتد لاجرم بر سوی من


افتخارم باشد این،زهرا بود الگوی من


مدعی گوید که چادر یک نشان فانی است


من ولی گویم که با چادر تنم اسلامی است


مدعی گوید که با چادر کلاست باطل است


من ولی گویم که ایمانم ز چادر کامل است


مدعی خواهد مرا بی دین کند با لفظ دوست


چادر من همچو تیر زهرگین،بر چشم اوست


(بهلول حبیبی زنجانی)



نظرات 4 + ارسال نظر
شاهده سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 12:05

چادر من تاج بندگیه من است
سند زهرایی بودن من را امضا میکند

ساحل پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 20:00

سلام زهرا منم تصمیم دارم چادر بخرم چون واقعا خوبه

آیناز جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 18:28

خیلی خخخخخخخخخخخخخخیییییییییللللللللللللللللییییییییییییی
قشنگ بود.

آیلین جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 18:08

خیلی زیبا بود
خیلی به دردم خورد.

ازاین بابت خوشحالم آیلین جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد